Реєстрація / Вхід

Маркетинг: Підручник. 4-ге видання. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ  / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н.О.Бабенко та ін: Ред.-упор. О. І. Сидоренко, Л.С.Макарова. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. – 648 с.  


В основу 4-го українського адаптованого видання покладено 9-те видання популярного американського підручника «Marketing» Роджера А. Керіна, Еріка Н. Берковіца, Стівена В. Хартлі та Вільяма Руделіуса (видання провідної американської книговидавничої групи компаній The McGraw-Hill Companies, Inc.), який витримав дев’ять видань США і п’ять – у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, італійською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним  авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами. Підхід активного навчання поєднує ілюстрації із маркетингової практики українського та міжнародного бізнесу, статистичну інформацію, описи конкрентних проблемних ситуацій, фотографії, які яскраво демонструють, що насправді означає «робити маркетинг». Поєднання унікальності підручника і новітніх технологій – це суттєвий ресурс для вивчення і успішного практичного застосування маркетингу. Фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником.  Наскрізне завдання «Створення вашого маркетингового плану» проводить через увесь процес розроблення ефективного маркетингового плану. Вивчаючи нові маркетингові концепції та підходи, читач одразу використовує їх у створенні власного маркетингового плану – так, як це відбувається у реальному бізнесі. Книга у доступній, зрозумілій формі висвітлює такі важливі питання, як сутність маркетингу, поняття  маркетингової стратегії та її зв'язок із корпоративною стратегією, маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання,  характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.

 

Для студентів вищих навчальних закладів, а також практиків, які прагнуть професійного вдосконалення

Переглянути уривки з книги в елекронній версії: www.studymarketing.in.ua
ЗМІСТ - Cкачати.